Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

1. Mata występuje w kilku wersjach podłogi bagażnika – skąd mam wiedzieć, którą wybrać?

W niektórych modelach aut producenci dają możliwość wyboru pomiędzy większą lub mniejszą opcją pojemności bagażnika. Zwykle rozwiązania są dwa:

· wysoka podłoga, dająca możliwość dodatkowego miejsca do przechowywania pod podłogą (np. na akcesoria, zapasowe koła itp.), ale jednocześnie zmniejszająca pojemność bagażnika.

· niska podłoga, która powiększa pojemność bagażową, ale nie udostępnia dodatkowych schowków.

wysoka podłoga:

niska podłoga:

 

2. Mam auto 7-osobowe z fotelami 3-go rzędu chowanymi w podłodze – czy mata obejmuje podłogę tylko za 3 rzędem siedzeń?

W przypadku aut 7os. mata została przygotowana do powiększonej wersji bagażnika ze złożonymi na płasko fotelami 3 rzędu, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.

3. Mata jest montowana za pomocą rzepów – a co jeśli w bagażniku mojego auta boki są wykonane z plastiku?

Do każdej maty dodajemy zestaw rzepów z klejem. Wystarczy zdjąć warstwę ochronną z rzepa i przykleić go w odpowiednim miejscu.  

4. Czy klej zastosowany w rzepach jest bezpieczny dla mojej tapicerki?

Tak. Jest to klej kauczukowy, przeznaczony do stosowania w branży automotive. Jeśli będziesz chciał usunąć matę z bagażnika (np. przy sprzedaży auta) wystarczy, że wyczyścisz ślad po rzepie za pomocą szmatki i benzyny ekstrakcyjnej.  

5. Maty występują w 3 wersjach wykonania – skąd mam wiedzieć, którą lepiej wybrać?

Mata w wersji standard PCV jest polecana dla klientów wymagających pod względem użyteczności – posiadaczy dużych psów z ostrymi pazurami, przewożących różnego rodzaju ciężkie narzędzia lub sprzęty, które mogłyby uszkodzić materiał. Tworzywo, z którego jest wykonana mata posiada dodatkowe wewnętrzne zbrojenie, które sprawia, że przecięcie go jest praktycznie niemożliwe bez użycia ostrego noża. Jest do mata do zadań specjalnych. Mata w wersji Premium Zefir lub skóra syntetyczna jest produktem polecanym dla klientów ceniących sobie ciekawy design. Nadaje wnętrzu elegancki charakter. Nie odbiera jej to jednak walorów użytkowych – materiały użyte przy produkcji są wodoodporne i trwałe. Polecamy ją dla ogrodników lub posiadaczy mniejszych i średnich psów, krótko mówiąc – osób, które raczej standardowo podchodzą do użytkowania auta.

6. Jak zamontować matę do bagażnika?

Instrukcję zakładania możesz obejrzeć pod tym linkiem:

https://youtu.be/W6CJrdv1uWw  

7. Jak czyścić matę do bagażnika?

Wyczyszczenie maty nie wymaga żadnych specjalistycznych narzędzi ani środków czystości. Większy brud, taki jak piasek, trociny, kurz, ziemia, sierść, zbierz za pomocą szczotki do zmiatania lub odkurzacza. Pozostałości usuń suchą szmatką. Następnie za pomocą szmatki namoczonej w wodzie z detergentem wyczyść matę, a potem wytrzyj do sucha.

8. Chcę zamówić pokrowce, ale wymagacie ode mnie zbyt dużo informacji w formularzu i wypełnienie go zajmie dużo czasu  – nie da się inaczej?

Zawsze staramy się w maksymalnym stopniu ułatwić naszym klientom proces zamówienia. Jednakże w celu przygotowania idealnie dopasowanych pokrowców potrzebujemy informacje, których nie da się niestety pominąć. Oprócz formularza na stronie internetowej mamy inne opcje złożenia zamówienia:

  • Przez telefon, gdzie nasz dział handlowy szczegółowo przepyta Cię z wersji posiadanego samochodu – przed rozmową dokładnie obejrzyj wnętrze swojego auta i sprawdź rok produkcji, wersję nadwozia itd.
  • Przez adres e-mail, na który możesz wysłać zdjęcia foteli swojego samochodu – zwróć uwagę, żeby były widoczne wszystkie dzielenia kanap, podłokietniki, stoliki, ilość zagłówków, poduszki boczne w fotelach, a także ogólny kształt siedzeń. Dodaj też informację nt. wersji nadwozia i rocznika auta.
  • Przyjeżdżając do naszej siedziby w Gałkowie Małym – nasz zespół sprawdzi fotele w Twoim aucie, ustali wersje oraz pomoże w doborze materiału.

9. W formularzu są użyte zwroty, których nie znam – co one oznaczają?

  • Poduszki boczne – są to poduszki powietrzne wmontowane fabrycznie w bocznej części fotela przedniego. Zazwyczaj (ale nie zawsze) u kierowcy występuje jedna poduszka po lewej stronie, a u pasażera po jego prawej. Jest to istotne, ponieważ nasze pokrowce mają w takim przypadku zastosowany odpowiedni szew, który w momencie kolizji rozrywa się pod wpływem naporu poduszki powietrznej, pozwalając jej na swobodny wybuch. Cały proces został przetestowany i certyfikowany przez PIMOT.
  • Dzielenie siedziska lub oparcia – w przypadku występowania w samochodzie kanapy dwu-, trzy- lub czteroosobowej jej siedzisko lub oparcie może występować w jednej, dwóch, trzech lub czterech częściach. Są to istotne informacje, ponieważ pokrowiec do oparcia złożonego z jednej części nie będzie pasować do wersji złożonej z dwóch części.
  • Skóra syntetyczna, skaj, ekoskóra – zamienne określenia dotyczące tego samego typu materiału. Jest to rodzaj zamiennika skóry naturalnej – wygląda jak skóra, jednakże jest zdecydowanie tańszy i bardziej przyjazny środowisku. Do zalet ekoskóry należy jej wodoodporność – w przypadku rozlania płynów nie wsiąkają one w głąb materiału, łatwość w utrzymaniu w czystości – wystarczy wilgotna szmatka, żeby zebrać z niej brud (co jest nieocenione w przypadku samochodów dostawczych) oraz ciekawy wygląd. Stosowana przez nas skóra syntetyczna jest laminowana pianką, co dodaje jej miękkości i sprawia, że dobrze układa się na fotelu. ·        
  • Tkanina żakardowa, żakard, welur – grupa materiałów tapicerskich szeroko stosowanych przy produkcji foteli samochodowych. Cechuje się dużą odpornością i wytrzymałością na działanie czynników zewnętrznych. Nie jest wodoodporna, ale ubrudzone pokrowce można z łatwością zdjąć i przekazać do prania chemicznego. Jest przyjemna w dotyku – w przeciwieństwie do ekoskóry, materiał nie nagrzewa się latem, ani nie wyziębia się zimą. Stosowane przez nas tkanina jest laminowana pianką, co dodaje jej miękkości i sprawia, że dobrze układa się na fotelu.
  • Isofixy – system mocowania dziecięcych fotelików samochodowych. Stanowią go dwa uchwyty, umieszczone pomiędzy siedziskiem a oparciem fotela, które są przymocowane bezpośrednio do nadwozia. W naszych pokrowcach uwzględniamy ten system, dając Ci możliwość korzystania z niego również po założeniu pokrowców.
  • Składane oparcie fotela  - w niektórych modelach (np. VW Tiguan, Citroen Berlingo) przedni fotel pasażera może być wyposażony w możliwość składania oparcia do przodu. Tworzy się wtedy pewnego rodzaju stolik lub półka.
  • Stoliki na tyłach oparć – w niektórych modelach (np. Citroen Berlingo, Opel Meriva, VW Caddy) na oparciach przednich foteli mogą występować plastikowe stoliki służące pasażerom siedzącym na tylnej kanapie jako rodzaj tacki. 

10.       Chciałbym zamówić pokrowce, ale nie wiem czy będę umiał je zamontować.

Zawsze służymy pomocą w kwestii montażu. Udostępniliśmy prostą i czytelną instrukcję, z której zawsze możesz skorzystać przy zakładaniu pokrowców. Dodatkowo, w przypadku wątpliwości, możesz się z nami skontaktować telefonicznie – zrobimy co w naszej mocy, żeby Ci pomóc. Jeśli ciągle masz wątpliwości, możesz umówić się z nami na montaż w naszej siedzibie w Gałkowie Małym. Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji – podczas gdy my będziemy zakładać pokrowce, Ty w spokoju możesz wypić zaproponowaną przez nas kawę lub pozwiedzać piękne okolice otaczające naszą firmę.

11.       Dlaczego termin realizacji zamówienia na pokrowce jest tak długi?

Każde zamówienie przyjęte od naszych klientów traktujemy indywidualnie. Najpierw musimy dobrać odpowiednie formy, materiały, przygotować układy na krojownię, wyciąć je, a następnie uszyć z dbałością o jakość. Kierując się ideologią „Zero Waste” staramy się ograniczać ilość powstających odpadów materiałowych, dlatego też przygotowując układy kroju często łączymy ze sobą zamówienia z podobnych materiałów w celu optymalizacji zużycia materiałów i energii. Jednakże zawsze staramy się wyjść naprzeciw naszym klientom – jeśli zależy Ci na czasie, bo na przykład chcesz wręczyć pokrowce komuś w prezencie urodzinowym lub masz pilny wyjazd za granicę, skontaktuj się z nami. Zrobimy co w naszej mocy, żebyś otrzymał zamówienie na czas.

12.       Mam dość nietypowe fotele. Czy wykonujecie zamówienia niestandardowe?

Nigdy nie zostawiamy nikogo bez odpowiedzi. Jeśli masz nietypowe auto lub nie możesz znaleźć do niego pokrowców, skontaktuj się z nami. Zrobimy co w naszej mocy, żebyś mógł cieszyć się idealnymi pokrowcami.  

13.       Czy wykonujecie haft na pokrowcach?

Tak, współpracujemy z firmami hafciarskimi, które podejmują się każdych wyzwań, niezależnie od skomplikowania czy koloru haftu. Podeślij nam plik ze swoim logo do wyceny, a my zajmiemy się resztą.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel